Copy&Paste - Milyen logónk NE legyen
Írta: norastaudt   
2012. szeptember 19. szerda, 14:17



- Egy logót szeretnék, legyen benne ez meg az, ilyen meg olyan színű...ja! – és hasonlítson ennek és annak a világmárkának a logójára, hogy az emberek egyből azzal kössék össze az én termékeimet is, és az hú de jó lesz nekem.

NEEEEM, ez nem így van.
Sokan azt gondolják, hogy egy logó lemásolásával automatikusan a népszerűség, sőt mitöbb még a forgalom is lemásolódik. Pedig ez pont fordítva történik.
Bővebben...
 
Klasszikusok - 20 év a Lucky Strike-al
Írta: norastaudt   
2012. január 06. péntek, 09:06

Ezek a plakátok sajnos kis országunkban nem jelentek meg, csak Németországban. 20 év Lucky Strike terméséből gyüjtöttem össze 100 plakátot 1988 - 2008-ig, -  lefordítottam őket nektek, már amelyiket lehetett. Van köztük olyan, ami német szóviccekre alapul, azokat nem lehet úgy lefordítani, hogy megőrizzük a viccet. Hátha értitek azokat is. - Nem volt kis munka! Szánjatok rá pár percet és nézzétek át őket, jól fogtok szórakozni!

Imádtam ezeket a plakátokat, amikor Németországban éltem...és persze, hogy dohányos koromban Lucky Strike-ot szívtam! Egy jól sikerült kampány, kár hogy itthon az ilyet hiányolni kell!

De beszéljenek a plakátok magukért:


Bővebben...
 
Szerintem ez az év legszebb karácsonyi rekláma
Írta: norastaudt   
2011. december 05. hétfő, 13:22

Lehet, hogy azért, mert gyengéim a bárányok...
Lehet, hogy azért, mert ugyanolyan hamisan éneklelnek, mint én....
Lehet, hogy azért, mert minimalista de nagyon ütős.....

...de szerintem ez az év legjobb karácsonyi rekláma!

A kedvenc részem amikor a középső bari előrelép! Imádnivaló!




OHlala Faktor: OOOOO+
Bővebben...
 
Integrációból ötös – Disznóvágás a LIDL-lel
Írta: norastaudt   
2011. november 25. péntek, 13:45

Németországban örökös nagy téma a bevándorlók integrációja. De ők vajon hogyan viselkednek fordított helyzetben?
A LIDL némat üzletlánc, 2004 óta van jelen Magyarországon, és mondhatni teljes sikerrel beilleszkedett, sőt a marketing osztály szinte már „túl” magyaros kampányokkal próbálkozik. E heti ajánlatukban „disznóvágás a LIDL-lel” címmel nem csak disznótorhoz kapcsolódó termékeket ajánlanak, mint például műbél, hanem egy játék nyereményeként részt vehetünk egy igazi falusi disznóvágásban is.
Ez már magában elképzelhetetlen lenne az Anyaországban – Németországban.



Bővebben...
 


1. oldal / 4