Szex vs. Brutalitás
Írta: norastaudt   
2011. november 18. péntek, 13:34

Régebben a reklámok legnagyobb fegyverei a szép nők, egy kis meztelenség, vagy szexuális jelenetek voltak. A mai tendencia azt mutatja, hogy a szexnél még a brutalitás is jobban eladható. Ki gondolta volna. Egy vámpíros, zombis időszakban élünk, ahol a fröcsögő vérnek nagyobb a marketing értéke mint a nagy ciciknek. Egyre több reklámügynökség ezt a példát mutatja.

Én személy szerint ezzel nem értek egyet.  A következő plakátokat szemlélve előbb megvenném a szexi ruhát, mint a brutál kalapokat.

A régi trend - szexi:



Bővebben...
 
Jézuska marketing: tippek céges karácsonyi ajándékokhoz
Írta: norastaudt   
2011. november 11. péntek, 12:52

Mit adjunk ügyfeleinknek karácsonyra? Adjunk-e egyáltalán ajándékot? Sokan biztos azt gondolják nem ment olyan jól ez az év, válság válság hátán, és még ajándékokra is költsünk? Igen! Sőt! Pont ebben a helyzetben szinte elengedhetetlen az ajándékozás.

Gondoljunk bele, üzleti partnereink is ezen a világon élnek, ugyanazt a gazdasági helyzetet élik meg, mint mi. Köszönjük meg nekik, hogy minket választottak év közben, és nem a konkurenciát.


Bővebben...
 
Szemembe nézett a bor
Írta: norastaudt   
2011. november 05. szombat, 15:04

Igaz, egy ideje nem ihatok alkoholt, ezt kihasználva minden héten elrakok a pincébe egy üveg bort, így végre nő a gyüjtemény. Normál esetben ez eddig sikertelen próbálkozás volt, mire a bor a pincébe került volna, már nyoma sem volt.
Tehát a borkínálatot szemlélvén az egyik multi polcain egyszer csak egy foghíjas megpróbáljóképetvágni, véleményem szerint nem túl mutatós fiatalember nézett rám az egyik üvegről. Ijedten léptem vissza a polctól, nem tudtam mire vélni a helyzetet, ezzel akarják talán a fiatalkorúakat elijeszteni a borfogyazstástól?


Bővebben...
 
Beteg vagy zseniális? Második rész: LEGO
Írta: norastaudt   
2011. október 26. szerda, 11:58

Érdekes, hogy pont a játékkal foglalkozó cégeknek vannak elvetemült reklámjaik. Vajon mi lahet az oka? Szabadabban gondolkodnak, nincsenek annyira behatárolva?
Igaz a LEGO nem olyan durva, mint a múlt heti Playtation sorozat, de azért vannak benne ütős képek. Különösen figyelmetekbe ajánlom a „Lego for adults” kampányt.

OHlala Faktor:OOOOO


Bővebben...
 


2. oldal / 4