A bárányok nem hallgatnak - szimbólumok a reklámban
Írta: norastaudt   
2011. szeptember 22. csütörtök, 09:06

Mióta az Accenture - puffasztott bárányos blogbejegyezsésem elkészült akarva akaratlanul bárányos reklámok kerülnek a szemem elé. Kicsit körbenéztem a világban, és meglepő eredményre jutottam. A bárány egy nagyon kedvelt motívum, és igazán sokoldalúan használható. Íme egy pár példa:


A Toyota először Izraelben (ha infóim nam csalnak) rukkolt elő ezzel a plakáttal, miszerint a bárány szellentése több káros anyagot tartalmaz, mint a Toyata Prius kipufogógáza.

OHlala Faktor: OOOOO

Bővebben...
 
Miért jó nekünk a Facebook függőség? – Hogyan használjuk (ki) marketing szempontból?
Írta: NoraStaudt   
2011. szeptember 14. szerda, 11:17

Kép forrása: http://murdeltas.wordpress.com/2010/11/17/die-schoensten-facebook-bilder/

Rajongói oldalunk átépítése miatt ezen a héten még intenzívebben foglalkoztam a Facebookkal, mint szoktam.

Sokan alábecsülik a Facebook reklámértékét, nem használják ki, mert nem tudják hogy mi rejlik mögötte. Professzionális segítséghez fordulni pedig eszükbe sem jut. És ez a legnagyobb hiba. Egy üzletvezető nem lehet egyben marketing zseni, webmester és nem ülhet egész nap a gép előtt, hogy kommenteljen és posztolgasson. (Tisztelet a kivételnek.)
Bővebben...
 
Rajzoljunk dalt VW módra
Írta: NoraStaudt   
2011. szeptember 08. csütörtök, 11:45



Tegnap láttam először ezt a reklámot a német Pro7 -en. Nem tudom, hogy a magyarok is adják-e, nem nézek magyar tévéműsort kb. 15 éve. (És sokkal jobb az idegrendszerem azóta!)
Azt hiszem már létezik egy-két hónapja, de nekem csak most került az utamba. Először nem tetszett, aztán a harmadik másodperctől kezdve tetszett tetszett tetszett.....
Bővebben...
 
Puffasztott bárány
Írta: NoraStaudt   
2011. szeptember 01. csütörtök, 12:42


A plakáton látható bari a római Fiumucino repölőtéren mosolygott ránk. Nincs Perwollal mosva, és nem arra ösztönöz, hogy mihamarabb menj el fodrászhoz.
Az Accenture világszerte működő üzleti tanácsadó cég, közel 120 országban van képviseletük, a legnagyobb cégeknek nyújtanak technikai és üzleti tanácsadást. Nincs közük a mezőgazdasághoz, és az állattartáshoz. - De akkor hogy jön ide a bamba bárány?
Bővebben...
 


4. oldal / 4