Rajzoljunk dalt VW módra




Tegnap láttam először ezt a reklámot a német Pro7 -en. Nem tudom, hogy a magyarok is adják-e, nem nézek magyar tévéműsort kb. 15 éve. (És sokkal jobb az idegrendszerem azóta!)
Azt hiszem már létezik egy-két hónapja, de nekem csak most került az utamba. Először nem tetszett, aztán a harmadik másodperctől kezdve tetszett tetszett tetszett.....

A reklám eszembe jutatta a homokba rajzoló orosz lányt is Natalya Netselyat. A homok művésznél ugyanúgy, mint a "Think Blue. Symphony" reklámban nem tudod levenni a szemed a képernyőről, az hogy átkapcsolj szinte lehetetlen, a távirányító nem engedelmeskedik. A VW-nek sikerült a zenét is tökéletesen kiválasztania, egy Beach Boys dal átdolgozásával Tiziano Lamberti előadásában.- Igazi fülbemászó dallam, ami alátámasztja a mesét, ami a bogár időszaktól -  a 60-as évektől -  mostanáig tart. És mindez minimalista módon VW színekben tartva. - Minden Corporate Designer álma!

Egy perc két másodperc főműsoridőben a Desperate Housewives reklámblokkjában biztos nem olcsó. De megéri.

Think Blue - és minden zöld lesz körülötted!  

Ezek után hogy üljek be az autómba ami jobb esetben 12l-t fogyaszt???

Erre a linkre kattintva meg tudjátok nézni, hogyan készült.

OHlala faktor: OOOOO