Integrációból ötös – Disznóvágás a LIDL-lel


Németországban örökös nagy téma a bevándorlók integrációja. De ők vajon hogyan viselkednek fordított helyzetben?
A LIDL némat üzletlánc, 2004 óta van jelen Magyarországon, és mondhatni teljes sikerrel beilleszkedett, sőt a marketing osztály szinte már „túl” magyaros kampányokkal próbálkozik. E heti ajánlatukban „disznóvágás a LIDL-lel” címmel nem csak disznótorhoz kapcsolódó termékeket ajánlanak, mint például műbél, hanem egy játék nyereményeként részt vehetünk egy igazi falusi disznóvágásban is.
Ez már magában elképzelhetetlen lenne az Anyaországban – Németországban.






Igaz nincs betiltva a házi disznóvágás, de sokkal szigorúbbak a szabályok. A németek legnagyobb része nem is akar otthon disznót vágni. Az biztos, hogy ott a műbél soha nem fog bekerülni a LIDL termékpalettájába.
Ami még elképzelhetetlenebb lenne a prospektusban található fotó. A hirdetés megjelenése után 10 másodperccel ellepnék az állatvédők a LIDL központják, és egy hétig csak ez lenne a hírekben. Jó, lehet kicsit túlzok, de csak azért, hogy érezzétek a  külömbséget.
A fotót amúgy sem tartom valami jól sikerültnek, azért egy disznóvágást is lehet jobban prezentálni. Bár meg kell hagyni eltalálták a falusi feelinget, nézzük csak meg jobban a képet:



A disznó első lábánál fröcsög a vér, három jól öltözött disznó-szakértő talán forrázza(?)  azt. A háttérben a gyerek érdeklődéssel, és idilli mosollyal fz arcán ifgyeli az eseményeket. És amin majdnem  eldobtam magam: a garázsban ott figyel a trabant!

Elképesztő!


OHlala Faktor: –