Szemembe nézett a bor


Igaz, egy ideje nem ihatok alkoholt, ezt kihasználva minden héten elrakok a pincébe egy üveg bort, így végre nő a gyüjtemény. Normál esetben ez eddig sikertelen próbálkozás volt, mire a bor a pincébe került volna, már nyoma sem volt.
Tehát a borkínálatot szemlélvén az egyik multi polcain egyszer csak egy foghíjas megpróbáljóképetvágni, véleményem szerint nem túl mutatós fiatalember nézett rám az egyik üvegről. Ijedten léptem vissza a polctól, nem tudtam mire vélni a helyzetet, ezzel akarják talán a fiatalkorúakat elijeszteni a borfogyazstástól?



Minden bátorságomat összeszedve ismét ránéztem az üvegre. Most már tudtam milyen látvány fog fogadni, tehát annyira nem rándult görcsbe a gyomrom. Mint kiderült, a „New Generation” borszéria egyik tagjáról van szó. Régóta forgalmaznak ilyen cimkés borokat, ahol a borász fotója díszeleg az üvegen. Ez nem is zavart addig a pillanatig, amíg az üvegről a jóképű Gere Zsolt mosolygott rám. De mára kibővült a széria, és úgy látszik nincsenek tekintettel arra, hogy a borász modell alkat-e, vagy sem. - Végül is, a tejesdobozon is rajta van a tehén!

De jó ez a bornak? Eladhatóvá teszi? Én nem vettem meg. Szerintem sokan mások is így vannak vele, főleg férfiak. Statisztikailag bizonyított, hogy a vásárlók nagy része a cimke alpján dönt. Miért vegyen egy férfi olyan bort amin egy pasi van? Találtam egy erről szóló cikket, amit ide kattintva olvashattok. Benne maguk a borászok is azt nyilatkozzák, hogy ők sem biztosak benne, hogy jó-e ez a megoldás, sokaknak nem tetszik, de legalább beszélnek ezekről a borokról. Hát ha ennyivel megelégszenek – én azt hittem a bort inni kell!
      

         




OHlala Faktor: O-

Ti szokatatok New Generation bort venni?