Szex vs. Brutalitás


Régebben a reklámok legnagyobb fegyverei a szép nők, egy kis meztelenség, vagy szexuális jelenetek voltak. A mai tendencia azt mutatja, hogy a szexnél még a brutalitás is jobban eladható. Ki gondolta volna. Egy vámpíros, zombis időszakban élünk, ahol a fröcsögő vérnek nagyobb a marketing értéke mint a nagy ciciknek. Egyre több reklámügynökség ezt a példát mutatja.

Én személy szerint ezzel nem értek egyet.  A következő plakátokat szemlélve előbb megvenném a szexi ruhát, mint a brutál kalapokat.

A régi trend - szexi:




Az új trend - brutális:

Szlovákiai reklámügynökség saját kampánya


Kristina Dragomir romániai kalap tervező kampánya:




Vodacom délafrikai kampánya:







Titeket mi ösztönöz előbb vásárlásra? A szexi vagy brutális reklámok?

Kapcsolódó cikkek:
Beteg vagy zseniális? Második rész: LEGO
Beteg vagy zseniális? Első rész: Sony Playstation